woensdag 1 februari 2017

Als jij geniet, dan geniet ik ook xxx

Mijn zomerse profiel foto heeft plaats gemaakt voor een winter kiekje. Een leuke familie foto gemaakt tijdens een boswandeling. Het duurt niet lang of er komt een reactie van jongste.

Ahwwwww……
Mis je mij al…………………
Als kiespijn mwhaaaaahhhh en jij mij………
Ook als kiespijn hé vult mijn zusje aan....
Ja precies hahaha sluit jongste het kattenbelletje af..

Via een PB wil ze toch wel even weten of ik haar echt mis als kiespijn.
Ik mis je nog niet omdat ik nog aan het bijkomen ben van de verhuizingen.
Ik mis je nog niet omdat ik nog steeds bezig ben met de vuilniszakken met was.
Neehee niet alleen was van jou…
Vooral van oudste; gordijnen, shirts met vervelende vlekjes en truien die een speciaal was programma verdienen. Van jou heel veel sokken in felle kleurtjes, linker en rechter maar geen paartjes.

Maham mis je mij nu wel of mis je mij niet…..

Ik heb je slaapkamertje thuis uit gemest. Toen ik het bed afhaalde had ik weer een wasmand vol en ik vond rechter en linker sokken zodat er paar paartjes zijn ontstaan. Talloze haarelastieken en weet je wat ik ook vond? Helemaal achter op de kast onder een dikke laag stof, Knuffie. Je kleine pastelkleurige beertje helemaal kaal geknuffeld. Hoeveel jaar heeft ze daar eenzaam gezeten?

Dus…..je mist mij niet……

Je plantjes staan gezellig in het kantoor. Ze doen het goed hoor. Ik ben niet zo goed met planten maar met cactussen kan weinig mis gaan. Van een vriendin heb ik een pannenkoekenplantje met een boodschap gekregen. Ze wist dat jij graag zo'n plantje wilde. Aan mij de taak om er voor te zorgen dat het plantje de komende 5 maand goed settelt in de aarde en er kleine minipannenkoekjes groeien. Ik doe mijn best.

Of ik je mis…….

Tuurlijk mis ik je!
Ik mis je geurtje.
Ik mis gezellig samen onder een plaidje naar The Voice of Holland kijken.
Ik mis het ritje naar het station op vrijdag.
Ik mis het treinen naar Amsterdam.
Ik mis de geluidjes van Whatsapjes die de hele avond binnen komen.
Ik mis een lekkerbekkie aan tafel die geniet van mijn kookkunsten.
Ik mis een vrolijke stem die door het huis galmt terwijl ze op haar gitaar tokkelt
Ik mis jou kleine rommeltjes door het hele huis.

Dus je mist mij wel……

Tuurlijk mis ik je!

Maar dat is niet erg, want ik zie, lees en hoor dat je geniet!
Doen! Geniet van de Vikings, van de cultuur en de food.

Als jij geniet dan geniet ik ook!! XXX
Tot Later M@rina!


Dutchie in Zweden.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten