dinsdag 18 augustus 2015

Ook gebruik gemaakt van de knalaanbieding via Land van ANWB?

Wanneer de schouwburg het theaterseizoen afsluit nemen de open lucht theaters het stokje over. In een straal van 30 km zijn wij verwend met prachtige theaters midden in het bos waar avond na avond kluchten worden opgevoerd, dol komische opera’s spelen en zingen en natuurlijk niet te vergeten het Shakespeare theater. Om te voorkomen dat de mensen zich verveelden is  Dr Broekema al  in 1949 in Diever met Shakespeare begonnen. Een bouwkeet werd het onderkomen voor de spelers. In de bomen vóór het toneel werd een kraaiennest gebouwd, van waaruit dokter Broekema licht en geluid verzorgde. Al jaren spelen zij voor een vol theater met maar liefst 1000 zitplaatsen. 
Knal aanbieding!!!!
De meest ingenieuze decors worden gebouwd en de kostuums zijn prachtig. Het is elke keer weer een feestje. 
Dit jaar was ik behoorlijk laat met kaarten kopen zodat ik bot ving op de site.
Ik heb geluk, ook Shakespeare doet aan marketing. Net voor onze vakantie viel de Kampioen op de deurmat met een spetterende aanbieding.
De kaarten zijn normaal zeker niet te duur, maar toch, ik ben gek op koopjes. In plaats van 14 euro + 1 euro administratie kosten + 1 euro verzendkosten via de website van Shakespeare kan ik als Platina lid van de ANWB  al voor 9,45 inclusief annuleringsverzekering kaarten kopen.
58 euro Land van ANWB????
Niet gek, een verschil van 4 euro pp daar kunnen we in de pauze een warme worst voor kopen.
Ik log in met mijn lidmaatschapsnummer, selecteer een datum en vul het aantal kaarten in. Op naar de kassa, adres gegevens, e-ticket, ideal, Rabobank en daar verschijnt het bedrag; 58 euro. Dat klopt niet.. ..ik annuleer. 58 euro gedeeld door 4 kaarten is 14,50. Misschien heb ik het niet goed gelezen. Opnieuw. Goed opletten, datum, 4 kaarten in het winkelmandje, (4 x 9,45) dat wordt dan 37,80. Bliep 58 euro…hm….raar. Ik ga naar de site van Shakespeare, ik kies een datum en sleep 4 kaarten naar mijn winkelmandje.
58 euro inclusief........
Er verschijnt een bedrag; 58 euro dat is inclusief 1 euro verzendkosten en 1 euro administratie kosten. Vrijwilligers zorgen ervoor dat de kaarten twee dagen later bij mij op de deurmat liggen.
De ANWB moet zich vergissen, een bedrag van 16 euro is te veel om te laten liggen. Ik klim in de pen en stuur een mailtje met de vraag of er een vergissing in het spel is. Ik hoor natuurlijk graag om alsnog via de ANWB te mogen profiteren van de aanbieding. Ik krijg een bevestiging van ontvangst, verder blijft het stil.
Gelukkig heeft de COOP in Diever nog precies 4 kaarten die ze voor mij 1 dag vast houden! Ik betaal 56 euro. Geen administratiekosten, geen verzendkosten en geen reserveer kosten. Top COOP!
Het zit mij niet lekker, als dit geen vergissing is, dan is het een misleidende advertentie. Toch nog een keertje mijn bevindingen voor leggen via de Info van de ANWB? Op de ontvangstbevestiging na komt er geen enkele reactie. 
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er gebruik hebben gemaakt van deze knalaanbieding. 
Tot later M@rina!

Extra leuk als je de pagina op facebook een like geeft!
minuutvanmarina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten