Ons konijn is dolgelukkig met zijn etagewoning nu Koning
Winter om de hoek komt kijken.
De begane grond wordt voornamelijk gebruikt voor zijn behoeftes en de bovenverdieping voor zijn natje en zijn droogje. Bovendien is
daar het nachtverblijf waar hij beschermt wordt tegen weer en wind. De verhuizing naar de etagewoning was pure
noodzaak. De schuifla was totaal door
geroest. Geen nood, ze zijn los te bestellen bij de
Welkoop. Voor 35 euro heb je een spiksplinternieuwe schuifla waar Bounty weer
jaren mee vooruit kan. Wanneer ik ruim voor de zomervakantie telefonische een
nieuwe schuifla bestel belooft Meneer Welkoop dat ik met ongeveer een week een
belletje krijg. Ruim twee weken later heb ik nog geen telefoontje gehad. Kan gebeuren ik bel zelf wel. Ik krijg Mevr.
Welkoop aan de telefoon en ze zegt dat er geen la is binnen gekomen en dat er
ook geen la is besteld. Dat is raar. Weet u het
zeker, collega “Meneer” heeft de maten met mij door genomen en alles
opgeschreven. Mij werd verzekerd dat ik ongeveer na een week een belletje zou
krijgen. Ze gaat rond vragen maar
vergeet echter de telefoon weg te drukken. Ik krijg de indruk dat ze denkt dat
ze iemand met waanbeelden aan de telefoon heeft. Kort maar krachtig deelt ze
mij mee; Er werkt hier maar 1 meneer en die heeft u niet aan de telefoon gehad.
U collega is mij waarschijnlijk vergeten, jammer, kunt u in
ieder geval de schuifla opnieuw voor mij bestellen. Ze gaat kijken wat ze voor
mij kan doen. Aan het eind van de week krijg ik een telefoontje.
Het is logische dat er geen la is binnen gekomen ze zijn niet meer los te bestellen. Het enige wat ik u kan adviseren is een nieuw hok aanschaffen. Misschien heeft u even tijd om langs te komen er staan er genoeg. Dacht het niet. Ik google een beetje en loop her en der een dierenzaak binnen. Wanneer ik een paar dagen later thuis kom zegt oudste: Meneer Welkoop heeft gebeld. De schuifla is niet meer te bestellen. Dat wist ik toch al. Een Meneer, vraag ik? Ja, een Meneer. Hier wil ik meer van weten en bel naar de winkel. Ik krijg de dame weer aan de lijn. Nee, Meneer Welkoop heeft u niet gebeld. Vandaag is er maar 1 Meneer Welkoop aan het werk en die weet van niks. Mijn zoon bedenkt dit toch niet. Kan ik door verbonden worden met de bedrijfsleider. Ik leg mijn verhaal uit en geef aan dat ik de communicatie wel erg slecht vind. Wie is die meneer die mij belt? Hij gaat het uitzoeken. Er staat niets in het bestelboek en 06 nummer's gebruiken wij niet. Er gaat een alarmbelletje rinkelen bij de bedrijfsleider. Ongeveer 3 week geleden....toen is Meneer Welkoop met ontslag gegaan. Hij kwam het bestelbriefje vast nog tegen in zijn broekzak. Wij zullen het nooit weten.
Het zal Bounty een zorg zijn die geniet van zijn etagewoning!
Later M@rina!
Het is logische dat er geen la is binnen gekomen ze zijn niet meer los te bestellen. Het enige wat ik u kan adviseren is een nieuw hok aanschaffen. Misschien heeft u even tijd om langs te komen er staan er genoeg. Dacht het niet. Ik google een beetje en loop her en der een dierenzaak binnen. Wanneer ik een paar dagen later thuis kom zegt oudste: Meneer Welkoop heeft gebeld. De schuifla is niet meer te bestellen. Dat wist ik toch al. Een Meneer, vraag ik? Ja, een Meneer. Hier wil ik meer van weten en bel naar de winkel. Ik krijg de dame weer aan de lijn. Nee, Meneer Welkoop heeft u niet gebeld. Vandaag is er maar 1 Meneer Welkoop aan het werk en die weet van niks. Mijn zoon bedenkt dit toch niet. Kan ik door verbonden worden met de bedrijfsleider. Ik leg mijn verhaal uit en geef aan dat ik de communicatie wel erg slecht vind. Wie is die meneer die mij belt? Hij gaat het uitzoeken. Er staat niets in het bestelboek en 06 nummer's gebruiken wij niet. Er gaat een alarmbelletje rinkelen bij de bedrijfsleider. Ongeveer 3 week geleden....toen is Meneer Welkoop met ontslag gegaan. Hij kwam het bestelbriefje vast nog tegen in zijn broekzak. Wij zullen het nooit weten.
Het zal Bounty een zorg zijn die geniet van zijn etagewoning!
Later M@rina!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten