donderdag 15 november 2012

Meer dan 1000........

Afgelopen maandag was het 4 maanden geleden dat ik naar huis fietste met een bos bloemen een nieuw tijdperk tegemoet (zie eerste blog). Na leuke reacties op de vakantieblog ben ik door gegaan met een wekelijkse blog over van alles en nog wat. Vandaag plaats ik alweer mijn 20ste blog! Afgelopen week had ik een mijlpaal de teller van de blog schoot door naar ruim 1000. In 4 maanden tijd is de blog 1033 keer bekeken, gelezen of misschien weer gedelete. Via leuke emailtjes, tweets , opmerkingen weet ik wie er gezellig mee leest. Maar van heel veel weet ik het natuurlijk niet, best wel spannend! Zo nieuwsgierig als ik ben................ Laat me gerust weten wie je bent, misschien heb je een leuke site, webwinkel, blog je zelf of gewoon even een berichtje. marinaebbers@gmail.com Later M@rina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten